Ярошик Лариса Анатоліївна

Журналістика - це рок-н-рол. У ній потрібен драйв!

Керівник гуртка «Основи журналістики» Будинку дитячої та юнацької творчості Кузнецовської міської ради Рівненської області 

Візитна картка

Педагогічна проблема керівника гуртка «Основи журналістики»:
«Формування ціннісних орієнтацій особистостей вихованців через   розвиток творчих здібностей, зумовлений специфікою журналістської   роботи»

Навчальний заклад, що закінчила:

Волинський державний університет ім. Лесі Українки, 2000 рік.

Освіта: вища педагогічна
Педагогічний стаж роботи: 16 років, 5 місяців
Стаж роботи в БДЮТ: 9 років, 5 місяців

Кредо: працюю з надією зробити світ ліпшим


Ярошик Лариса Анатоліївна - керівник гуртка «Основи журналістики» Будинку дитячої та юнацької творчості Кузнецовської міської ради Рівненської області. Для неї професія педагога, як і журналіста, - це щира справа справедливих, наполегливих, відчайдушних людей, які прагнуть змінити світ на краще.

Вільям Еєрс, який сам є вчителем, писав: «Люди відчувають покликання навчати, бо люблять дітей і молодь, люблять перебувати в їхньому товаристві, їм подобається спостерігати, як вони ростуть, розвиваються і стають умілішими, компетентнішими, сильнішими у цьому світі... Навчати людей - це ніби дарувати себе іншим. Я викладаю з надією зробити світ ліпшим».

Широко застосовуючи на практиці здобуту науково-теоретичну підготовку, Ярошик Л.А. спрямовує вміння та навички своїх вихованців у практичну оптимальну складову, результатом якої є досягнення мети, активність дітей та учнівської молоді. Важливе місце при цьому відводиться вихованню людини інтелектуально розвинутої, з високими моральними та громадянськими якостями.

Педагог переконана, що здібності дитини вкрай важко розвинути без відповідних знань, умінь та навичок, без уважності та наполегливості, працьовитості та почуття відповідальності за виконання отриманого завдання, звички докладати зусилля задля досягнення поставленої мети.

У навчально-виховному процесі Ярошик Л.А. використовує різні навчальні, методичні, програмні та технічні засоби, спрямовані розкрити приховані здібності своїх вихованців, орієнтувати їх на вільний індивідуально-особистісний прояв. Вибір методів та прийомів навчання й виховання здійснюється педагогом у ході підготовки до заняття з врахуванням його дидактичної мети, характеру змісту навчального матеріалу, рівня знань, умінь та віку вихованців.

Керівник гуртка будує заняття на засадах демократії, що сприяє розвиткові інтелектуального, духовного та морального потенціалу вихованців, виховує уміння планувати й раціонально будувати роботу, точно визначати цілі діяльності, формує акуратність, точність і обов'язковість.

Завдяки налагодженій співпраці та вмінню педагога, вихованці Ярошик Л.А. стають призерами та лауреатами різних конкурсів, продовжують займатися професійною практичною журналістикою, вступають до профільних ВИШів та працюють за спеціальністю.

Випускники гуртка «Основи журналістики»

Чупіль Любов

Львівський національний університет ім.Івана Франка

Факультет журналістики

Крищук Юлія

Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова

Інститут української філології, спеціальність «Видавнича справа та редагування»

Ілона Громлюк

Львівський національний університет ім.Івана Франка

Інститут журналістики КНУ імені Тараса Шевченка

Ольга Цецевич

Інститут журналістики КНУ імені Тараса Шевченка

  • Я - творча особистість.
  • Всі діти народжуються зі своїми кольорами-здібностями.
  • Безбарвних дітей не буває.
  • Важливо вчасно помітити, коли у дитини починає проявлятися талант, який у майбутньому може перерости у професію.
  • Вчу дітей спостерігати, порівнювати, виявляти взаємозв'язок.
  • Формую особистість, здатну самостійно мислити, приймати сміливі й нестандартні рішення, творчо ставитись до праці.
  • Наполегливо працюю над розвитком і вдосконаленням природних здібностей вихованців.
  • Гурток «Основи журналістики» об'єднує однодумців, які працюють командою. 

Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно!